תראו איזה מטורף הקורלציה זה פשוט הכסף הכי קל חברה אני לא יודע מה איתכם אבל זה יותר מווינר ויותר מלוטו ויותר מרולטה זה פשוט חרוט הדולר והזהב בתנועות משמעותיות זה 95 אחוז הצלחה לא המלצה רק משתף כחבר
חברה שום קזינו שום נעליים אם תראו כמה נרות אגרסיביים של עלייה בדולר תפתחו שורט קצר תקחו בטוח במקום לעשות עיסקאות ארוכות ..... ואם הדולר יורד באגרסיביות פתחו לונג זה לא מאכזב לעולם זה בדוק זה רק עניין של זמן רק תהיו קצת חכמים אל תפתחו שורט בהכי נמוך או לונג בהכי גבוה כי בסוף יש איזורים שעליהם רבים אבל אם תראו נרות אגרסיביים בדולר תלכו עם הזהב הפוך מהדולר ואל תתייחסו יותר מידי לאיזורים הכל לפי עיניכם הרוןאות הצלחה לכל עם ישראל פסח כשר ושמח ושהאיראנים יישרפו כמו החמץ לא ייראה ולא יימצא בכל גבולך...
תמיר דולר וזהב יכול להיות שיעלו ביחד אב לנראה לי שרק אחרי איזה מומנטום חזק של עליות לא במצב כרגע עכשיו כל עלייה בדולר מעיפה את הזהב למקום שממנו הגיע.... אבל כן אני חושב כמוך 4400 זה הריצפה הכי חזקה ואחרונה ואז עליות מתונות לאט לאט ואז חוזרים לשיא 5600 ויותר כי ייכנסו קונים חדשים כולם פחדו בגלל שהזהב יצר איזשהו בועה כרגע השוק בריא עולה בהחלטיות ובמתיקות
אח יקר מה אתה חושב שבעיה לזהב לעלות מ4300 ל6000? במחיר נמוך אוספים זהב כולל סין ובנקים וכולי ברגע שיתחילו לעלות לא יהיה להם שובע בסוף כשצד מחליט להזרים קניות מאסיביות ושואף את הצד השני נוסף לו עוד ועוד כסף והכל גלגל אחד גדול זה לא עניין של עלייה גדולה זה עניין של החלטה שזה מחיר מציאה ונכנסים באגרסיביות שכחת מה היה מ3500 ל5600?
6000 השנה זה בוודאי יגיע אבל אחרי ירידה משמעותית בסוף המלחמה תשפיע רק הדולר לוחץ והריבית אבל לזהב כולם בסוף בורחים בנקים וקרנות גידור תמיד אוספים זהב ובכלל סין ורוסיה קונים זהב לא בגלל המחיר אלא כדי לא להיות תלויים בדולר
מעדכן הדוח יוצא היום ב 14:30 ולא ב3 וחצי כי ארהב עברה לשעון קיץ אז נא לשים לב וגם לזכור שהמוסדיים מתעניינים בליבה שהוא לא כולל דלק ונפט והוא מראה את התמונה של האינפלציה באמת כי העלייה החודש בנפט הייתה זמנית